Boom-ul .com
Incepand cu anul 1995, se poate vorbi de boom-ul .com. Foarte multe afaceri au inceput sa profite de aparitia internetului si au facut din aceasta noua tehnologie disponibila maselor un mediu propice pentru afaceri. Initial, prima retea de socializare a fost aol.com. Site-ul se dorea a fi un portal extrem de complex pentru mai multe tipuri de afaceri si includea o functionalitate cu ajutorul carora utilizatorii putea vorbi intre ei.
Prima retea sociala pe internet a fost Facebook si a fost creata de Mark Zuckerberg. Antreprenorul a reusit sa transpuna o foarte importanta latura a antropologiei umane intr-un nou mediu tehnologic semnificativ - Internetul. Astfel, orice mesaj, comentariu, imagine sau videoclip putea fi propagata intocmai ca si in viata reala pentru a ajunge la rude, prieteni si cunostinte.
Social Media Marketing
Printre cele noi concepte care se leaga de mediile sociale este implicarea marketingului in aceasta zona. Firmele si brandurile au pagini oficiale cu ajutorul carora pot sa vorbeasca despre ceea ce ofera si sa promoveze activitatea publicurilor tintite.